miercuri, 20 aprilie 2011

Noua directie in team-building!

Ma uit la ultima postare si imi dau seama ca a trecut o luna si mai bine de cand nu am mai scris nimic aici. Asta nu inseamna ca am fost lipsiti de inspiratie sau alte chestii de genul asta. Privim absenta ca pe un lucru constructiv intrucat suntem foarte bucurosi ca am dat drumu' la treaba asa cum trebuie.

Adica, cu alte cuvinte si altfel fiind spus companiile din Romania sunt receptive la ceea ce vrem noi sa facem. Companiile multinationale au fost cele care au raspuns prompt la proiectul nostru si isi cauta loc in programul anului 2011 pentru a-l integra.

Pana la urma era si normal. Doar am facut o oferta ce nu putea fi refuzata:D. Activitati inovative, pe care oamenii nu le fac in mod obisnuit, si care, scot la iveala tot ceea ce sta ascuns in noi si in plus...un factor decisiv a fost criza, de fapt asta a fost contextul, factorul fiind pretul care, din nou, nu poate fi refuzat:D.

Sper ca tot mai multe companii din Romania se vor alinia la tendinta asta noua de team-building eficient- ca asta e pana la urma. Pentru doritori adaugam si componenta de team-drinking.

www.officeinsights.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu