joi, 9 iunie 2011

Clientul vine pe locul 2



 Poate ca e timpul ca si angajtul sa se ridice si sa-si ceara drepturile. Sa ii propuna managerului solutii si sa ii spuna franc in fata ce ar vrea sa faca. Motivarea trebuie sa exista nu doar la nivel declarativ, solutii exista si trebuie doar exploatate.

Citeam dimineata in metrou, in ziarul vecinului de scaun (un ziar gratuit oferit la metrou), ca managerii din Romania inca nu stiu sa isi motiveze angajatii.

Exista situatii si situatii: nu stiu sa-si motiveze angajatii? sau nu vor? Ca pana la urma solutii exista iar la nivel declarativ toti se bat cu pumnul in piept ca viata angajatului in compania pe care o reprezinta este foarte importanta, acesta este intotdeauna respectat iar in ceea ce priveste motivarea ii arunca un pachet care include un mobil, laptop si asigurare medicala (cu ajutorul careia iti poti face doar un control anual general al carui rezultat este pozitiv, ca doar trebuie sa muncesti in continuare).


Ceea ce nu stiu managerii, se pare, sunt elemente primare de marketing cum ar fi vorba de duh spusa de Phillip Kotler conform careia "clientul vine intotdeauna pe locul 2". Pe locul 1 este angajatul care trebuie sa fie multumit si fericit la locul de munca pentru a avea capacitatea de a transmite mai departe clientilor aceeasi stare. Sooo....

Show it to your boss!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu