luni, 29 august 2011

Ce imi doresc sa fiu?

"Ce vrei sa te faci cand o sa fii mare?" Cred ca toti am auzit fraza in copilarie  cel putin o data pe saptamana.
Stiti ce cred eu? Parintii isi intreaba copiii ce vor sa devina cand vor fi mari pentru ca...sunt in cautare de idei:).

Ajungem la maturitate si in diverse forme ne intrebam:
Ce imi doresc EU sa fiu?
Ce imi doresc EU sa reprezint?
Conteaza munca MEA?
Aduc EU vreo contributie?



Dar cati dintre noi au raspuns intr-adevar la aceste intrebari? Cati dintre noi au gasit raspunsurile? Putini.
Cu  exercitiu putem gasi raspunsurile care ne vor ajuta sa ne construim brandul personal, marca noastra, EU SRL!


Iata cateva metode:
1. Incercati sa transformati discutiile din pauzele de masa/ de cafea pe care pe aveti cu colegii, din discutii de tipul "de ce vor sa reduca aceste preturi in conditiile in care..." in "ce ocazia grozava de a ne redefini slujba...daca putem aborda problema cum trebuie
2. Realizati o lista cu 25 de fraze care va definesc (lucruri de conteaza). Puneti in practica 5 dintre aceste fraze in proiectele curente.
3. Orice brand bine definit are si un slogan. Incercati sa inventati sloganuri de tipul: SUNT CEL MAI BUN IN DOMENIUL MEU! DND: LUCREZ LA NISTE CHESTII GROZAVE! MUNCA FACE DIFERENTA! EXPERIENTA ESTE IMPORTANTA!
4. Sigur exista o persoana pe care o admirati pentru ceea ce face (cantaret, sportiv, artist etc). Poate munca voastra sa dvina asemanatoare cu a lor? Sigur! Revizuiti punctele de mai sus si adoptati-le.

TRECETI LA TREABA!

Office Insights

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu