miercuri, 31 august 2011

Intrumente de evaluare a brandului personal



Pentru ca ieri intrebam care este valoarea noastra de piata sa vedem cum ne-am descurcat. Am stiut sa ne evaluam obiectiv? Iata cateva intrumente de evaluate a brandului personal!





EVALUAREA CORECTA A BRANDULUI PERSONAL:
1. Sunt cunoscut pentru...(treceti 1-2 lucruri). Pana anul viitor planuiesc sa fiu cunoscut si pentru....(faceti o lista cu lucrurile pe care le doriti).
2. Proiectul meu actual imi ofera.......(treceti lucrurile bune/provocarile oferite de activitatile curente)
3. Lucrurile pe care le-am invatat in ultimele 3 luni includ...............
4. In ultimele 3 luni am cunoscut persoane noi:.....(treceti-le numele)
5. Principala mea modalitate de a-mi imbunatati CV-ul in urmatoarele 90 de zile este................
6. Asigurati-va ca CV-ul este diferit de cel de acum 1 an rin cel putin 2 aspecte.

CREATI UN ANUNT DE UN SFERT DE PAGINA PENTRU EU SRL
Suna ciudat dar nu este altceva decat un text pe care trebuie sa il faceti si in care sa va descrieti avantajele si experienta in raport cu job-ul pe care il target-ati. Ce puteti voi sa oferiti si nu este oferit de nimeni altcineva?
O scrisoare de intentie in care, pe langa dorinta de a lucra pentru firma respectiva, vindeti-va!

DECLARATIE PERSONALA DE POZITIE DE OPT CUVINTE
" daca nu iti poti descrie pozitia in opt cuvinte sau mai putin, nu ai o pozitie"- Jay Levinson si seth Godin, Get What You Deserve!

UN ABTIBILD CARE SA VA DESCRIE ESENTA
Nu este simplu. Dar ganditi-va la politicienii americani care, tot timpul in campania electorala, au abtibilduri care pot contine cuvinte cheie, logo-uri inspirationale sau slogan-uri care ramana in mintea alegatorilor. Este un exercitiu important: "descrieti-va sub forma unui abtibild"

Traim intr-o lume foarte agitata si aglomerata si important este sa urmarim ESENTIALUL.
AVEM NEVOIE DE O IMAGINE!
Oamenii "gandesc" vizual. O imagine face, intr-adevar, cat un milion de cuvinte, iar marile branduri de identifica deja cu imagini vizibile usor de recunoscut- Nike, Mcdonald's, Coca-Cola- imagini simple si puternice care stabilesc conexiuni cu consumatorii.

deci cum arata brandul vostru personal? Va faceti remarcati sau pur si simplu va pierdeti in multime?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu