luni, 29 august 2011

Sa incepem...

...sa ne facem noi dreptate.


Ceea ce vreau sa spun este ca mi-a cam ajuns sa citesc articole si studii in care rezultatele sunt aceleasi si anume: "managerii romani nu stiu sa isi motiveze angajatii" sau "80% dintre fostii angajati nu  recomanda compania la care au lucrat" sau " oamenii care vin la interviuri nu sunt suficient pregatiti dar vor salarii la nivel european".

O sa ma bazez pe ultima afirmatie si o sa spun ca nu cred ca un potential candidat (pentru ca am fost la multe interviuri in calitate de candidat) pretinde lucruri pe care nu stie sa le faca si cere salarii exorbitante. Insipirata de o carte pe care am citit-o de curand am hotarat ca e cazul sa impartasesc cu voi cateva sfaturi, ponturi, idei  sau numiti-le voi cumva.

Vrea sa scriu aici cate o idee in fiecare zi, sau o data la doua zile  (dupa posibilitati si timp) astfel incatt sa va ajut sa va dati seama unde gresiti/ daca gresiti/ ce faceti bine si ce nu faceti bine la interviul de angajare si ulterior in cadrul companiei.

Angajatorul are niste intrebari standard in cadrul interviului, eventual ceva teste de aptitudini sau de personalitate, iar noi, potentialii candidati incercam sa facem slalom printre ele si sa ne marketam cat mai bine, sa spunem ce stim noi sa facem, ce experienta avem si care ne sunt planurile pe termen mediu.

Pana la urma interviul este o "vanzare". Ne creem un brand (personal), ne marketam si ulterior ne vindem (daca brandul e bun si campania de promovare pe masura).

Pentru cei care pana acum nu au mai avut parte de interviuri, sau pentru cei care au fost la interviuri si nu inteleg unde au gresit si de ce nu au fost selectati pentru etapele urmatoare (m-am regasit in situatia asta de cele mai multe ori), sper ca randurile si paginile ce vor urma a fi scrise sa fie de ajutor.

Nu le luati ca pe niste reguli! Cititi si extrageti ce vi se potriveste, astfel incat sa reusiti sa va creati un brand personal unic!

Office Insights

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu