luni, 26 septembrie 2011

COMPETENTA! FIDELITATEA! NOUA FIDELITATE!

Nu este vorba despre fidelitate fata de marca. Vorbim despre fidelitate fata de lista de contacte, fata de retea, fata de comunitate. Fidelitatea fata de familia extinsa.

Daca sunteti un fost angajat al unei companii mari in mod clar aveti un model. Poate nu va place modelul incare va aflati dar este bine sa adoptati un model al unei mari compani si sa il transformati in propria corporatie.

Sa ne gandim la un specialist in astrofizica (un exemplu destul de rar). Acest om apare pe statul de plata al unei mari Universtati sau companii de cercetare. In acelasi timp, universul sau, lista sa de contacte este formata din alti fizicieni ai lumii indiferent unde s-ar afla ei. Deci fidelitatea despre care vorbim este fidelitatea care vizeaza cercul nostru de cunostinte- cunostinte care fac parte din domeniul de activitate in care noi suntem experti.

Ca sa traducem cele de mai sus in cuvinte la moda- totul se rezuma la PR. Trebuia sa stam bine cu PR-ul. Deci:

1. Lista de contacte trebuie"hranita", ajutata si intotdeauna "bagata in seama".
2. Definiti fidelitatea fata de lista de contacte. Vorbiti cu cativa colegi, trageti concluziile, analizati ce trebuie adaugat si ce trebuie dat deoparte

Pana la urma voi sunteti propria lista de contacte.

“Make your life one giant networking event.”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu