marți, 13 septembrie 2011

Oferiti lumii o imagine clara a ceea ce sunteti!



Nu fiti superficiali!
Creati-va profilul! Cu alte cuvinte:
- cine sunteti voi?
- care este produsul vostru?
- ce are "el' aparte?
- prin ce se deosebeste de alte oferte similare?
- cum puteti demostra ca este un produs de incredere?
- cum puteti demonstra ca sunteti actual?
- cum puteti demonstra ca sunteti GROZAV?

Acestea sunt varietati de probleme cu care se confrunta fiecare companie importanta din orice domeniu. Par o limba complet straina pentru un inginer sau pentru un medic dar, daca dorim contruirea unui BRAND PERSONAL trebuie sa luam in seama toate cele de mai sus.

Cu cat depuneti mai mult efort cu atat veti avea mai multe beneficii.
Voi- Brandul personal- reprezentati un ansamblu de active tangibile si intangibile la fel ca si Coca-Cola, de exemplu. Asadar,  incepeti sa lucrati la acea Imagine Convingatoare si Grozava pentru voi/ esenta Voastra/ Valoarea voastra durabila. Astazi!

de facut:
1. studiati oamenii branduri: Michael Jackson, Oprah, Martha Stewart.
2. nu va grabiti sa formulati o declaratie brand
3. cand va simtiti bine, creati o brosura formala de marketing
4. lucrati singur, lucrati impreuna cu cineva, imprieteniti-va cu cineva de la o agentie de relatii publice
5. urmariti cum se formuleaza o oferta de vanzare clara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu