luni, 20 iunie 2011

No excuse!



Cele mai recente studii cu privire la gradul de mulțumire al angajatului la locul de muncă relevă cam aceleași rezultate:
cei mai mulți dintre managerii români nu știu să-și motiveze angajații.

Tradus în cifre, 70% din managerii români nu știu să își  motiveze angajații. Principala problemă o reprezintă lipsa de comunicare cu subalternii.

Lipsa de comunicare are două cauze majore: imposibilitate sau neștiință. Dar cum există deja o serie de instrumente ce pot fi folosite cu usurință, lipsa de comunicare se datorează în mare parte (ne)voinței managerilor de a investi in acțiuni specifice.

În oferta de job, un angajat primește: “salariu motivant, laptop, telefon, asigurare medicală și team-building-uri periodice”.  Câte din aceste team-building-uri ajung să își atingă obiectivele propuse inițial, câte din ele au un obiectiv în afară de acela de a ieși cu colegii la munte, câte din ele nu se transformă în petreceri memorabile și cel mai important, câte din ele au rezultate durabile și măsurabile?

OFFICE INSIGHTS propune un concept nou și unic pe piața din România și asigură managerii că firma pe care o reprezintă va deveni o companie în care potențialii canditați VOR DORI  să lucreze. Metoda OFFICE INSIGHTS este testată pe piețele din Europa și Statele Unite și reprezintă un altfel de team-building, cu rezultate eficiente si costuri la jumătate.
Oferta completa, dicounturi utilizate si alte informații la:
office@officeinsights.ro sau  +40 723 403983



joi, 9 iunie 2011

Clientul vine pe locul 2



 Poate ca e timpul ca si angajtul sa se ridice si sa-si ceara drepturile. Sa ii propuna managerului solutii si sa ii spuna franc in fata ce ar vrea sa faca. Motivarea trebuie sa exista nu doar la nivel declarativ, solutii exista si trebuie doar exploatate.

Citeam dimineata in metrou, in ziarul vecinului de scaun (un ziar gratuit oferit la metrou), ca managerii din Romania inca nu stiu sa isi motiveze angajatii.

Exista situatii si situatii: nu stiu sa-si motiveze angajatii? sau nu vor? Ca pana la urma solutii exista iar la nivel declarativ toti se bat cu pumnul in piept ca viata angajatului in compania pe care o reprezinta este foarte importanta, acesta este intotdeauna respectat iar in ceea ce priveste motivarea ii arunca un pachet care include un mobil, laptop si asigurare medicala (cu ajutorul careia iti poti face doar un control anual general al carui rezultat este pozitiv, ca doar trebuie sa muncesti in continuare).


Ceea ce nu stiu managerii, se pare, sunt elemente primare de marketing cum ar fi vorba de duh spusa de Phillip Kotler conform careia "clientul vine intotdeauna pe locul 2". Pe locul 1 este angajatul care trebuie sa fie multumit si fericit la locul de munca pentru a avea capacitatea de a transmite mai departe clientilor aceeasi stare. Sooo....

Show it to your boss!