vineri, 21 octombrie 2011

Aproape de final...

...cu sfaturile despre Brandul Personal. Deja v-ati dat seama ca este vorba cam de aceeasi Marie cu alta palarie. Asa e in marketing. Trebuie sa stii sa intorci vorbele in favoarea ta...e si asta o tehnica.

So:

1. EU SUNT EU S.A. 
   URMARITI-MA CUM MA AFIRM
   CONTEZ
   MUNCA MEA CONTEAZA

(Suna dramatic, chiar jenant, dar faceti asta: Repetati cele de mai sus in fata oglinzii

2. Brandul Personal este Grozav! Puteti sa reusiti!

luni, 17 octombrie 2011

Planul de marketing...aveti unul?



Oamenii trebuie sa se laude cu Munca/Proiectele voastre. Nu este tot timpul eficienta mentalitatea confirm careia, daca realizati un lucru, oamenii vor deveni interesati de el...Un lucru bine facut este mult mai important. Dar trebuie, de asemenea, sa va faceti Publicitate, sa strangeti MARTURII, si sa creati AGITATIE in mod constient.

Brandul personal= Aptitudini de Marketing


1. Marketingul= o "AURA"
2. Marketingul= "pentru ce sunteti cunoscuti"
3. Marketingul= imagine
4. Marketingul= oameni care vorbesc/ "se agita" in jurul vostru
Asadar:

1. Ce ati realizat astazi pentru a va promova? Ce ati facut GROZAV si care merita spus in gura mare.
2. Studiati niste notiuni elementare de marketing. Participati la un curs de marketing, de vanzari. Stuadiati bine piata si adaptati-va acesteia.
3. Creati un plan formal de marketing. Sau un plan de bataie mai bine zis.

joi, 13 octombrie 2011

Brandurile personale sunt lideri! la orice varsta!



Daca ne gandim la marii oameni de afaceri, acestia sunt niste branduri pana la sfarsit. Indiferent ca afacareile merg bine sau mai putin bine, ei isi pastreaza pozitia de lideri, de business men de succes. Exemple sunt foarte multe. Cel care imi vine in minte cel mai repede este Trump. Stim cu totii ca afacerile sale imobiliare au cunoscut o grava scadere odata cu "venirea" crizei, insa Trump a ramas Trump.

Ne mai putem gandi si la eroii din copilarie. Chiar daca atunci cand ne maturizam nu le mai urmarim activitatea la fel de intens, admiratia ramane.
Trasaturile acestor oameni-brand ar fi: autoinventati, orientati catre schimbare, caliti in lupta, curiosi pana la extrem, copilarosi, naivi, eliberati de trecut, impacati cu ideea ca viata este o tinta aflata in miscare, fericiti, indrazneti, multidimensionali, cinstiti si confuzi, prezente fantastice. Aceste atribute se pot aplicat atat unei persoane de 20 de ani cat si unei persoane cu experienta.
Brandurile personale-fie ca au 21 de ani sau 51- sunt LIDERI. Si stabilesc ritmul! Si emana un entuziasm contagios!


Todo-uri:

1. Brand personal= Leadership!
2. atributele "eroilor" trebuie discutate si alese cele care ni se potrivesc pentru a putea crea brandul nostru
3. ce lideri admirati? de ce? Ce va atrage la fiecare dintre ei
4. Leadership-ul este in proportie de 95% o stare de spirit!

duminică, 9 octombrie 2011

EU S.A. are nevoie de un excelent consiliu director



EU S.A.  si Brandul Personal inseamna ca suntem pe cont propriu si fiecare actiune va genera un rezultat de care suntem in proportie de 100 % raspunzatori.

Pentru a ne verifica, pentru a ne consulta avem nevoie de o "mana" de oameni incredere care sa aiba si o oarecare experienta astfel incat sfaturile si ideile generate de "sedintele" comune sa ne fie de folos.

Orice afacere care merita este o aventura PIRATEREASCA. trebuie sa luptam impotriva curentilor si trebuie sa ne mentine verticalitatea pe tot parcursul actiunilor desfasurate. Trebuie sa ne cream propria noastra comisie de experti, consiliul director, rebeli respectabili. PE SCURT...AVEM NEVOIE DE ACOPERIRE DACA FACEM CEVA CU ADEVARAT GROZAV.

Toti revolutionarii au nevoie de o Acoperire Respectabila. Si de Intelepciunea unor Veterani de Incredere.


Asadar, contactati, cultivati, "alimentati" spirite similare care se afla pe pozitii mai avansate in ierarhie.

TO DO:

1. avem o misiune de indeplinit. Misiunea Brandului nostru personal pentru a atinge un statut GROZAV
2. orice organizatie contine cativa rebeli. Ei au nevoie de noi in aceeasi masura in care noi avem nevoie de ei. Admira indrazneala noastra si prin noi isi retraiesc "tinereta rebela". Sa ii "recrutam".
3. intalniri regulate cu fiecare membru al comitetului pentru a ne consulta si acere sfaturi

joi, 6 octombrie 2011

Ce ziceti de un OPTIMISM EDUCAT?



Poate nu este ziua potrivita de a vorbi despre optimism. Steve Jobs a plecat dintre noi dar a reusit sa ne mai dea inca o lectie de viata. A adunat gandurile unei lumi intregi (iubitori sau nu de Apple) in acelasi loc. Putem spune ca a fost optimist pana in ultimul moment si daca tot vorbim si share-uim la status articole si filme despre Steve Jobs si munca sa , poate e bine sa invatam si sa ne  inspiram putin din flerul sau.

"Daca va afundati in pesimism nu veti ajunge niciodata in varf. [Deci]...am putea foarte bine sa incercam sa ne distram" (Scott Fischer, inainte de o incercare de a esclada muntele Everest).

Poate nu sunteti sufletul petrecerii. Nu e asta o problema. Dar poate ar fi bine sa va exersati zambetul in fata oglinzii, asa cum ne sfatuieste Tony Robbins.
A zambi- in sine- va relaxeaza. Este un lucru demomstrat. Un zambet cere un alt zambet, un zambet emana pozitivitate deci se creaza o stare.

Este vorba despre AUTOMOTIVARE. Daca nu noi atunci cine: exersam zambetul in oglinda, ne imbracam cu o camasa noua inainte de o prezentare importanta, ne schimbam putin stilul parului inaintea unui eveniment. Aceste lucruri nu ne fac neaparat mai frumosi sau mai destepti dar ne creaza starea necesara pentru a performa in domeniul in care activam.

R.I.P Steve Jobs & si multumim pentru lectiile pe care ni l-eai predat si pe care mult timp de acum incolo le vom revizui!

miercuri, 5 octombrie 2011

Creati un website WOW!



Daca nu aveti website puteti crea unul. Un website este extrem de valoros. Si chiar daca nu vreti sa va faceti un website in adevaratul sau inteles, poate aveti Facebook, LinkedIn sau poate un blog.
Internetul va este prieten. Poate cel mai bun prieten. Internetul este factorul egalizator. "Niveleaza" terenul. Permite celor grozavi/mici sa ii intreaca pe cei banali/mari.

Interenetul ne permite sa facem lucruri cu adevarat grozave. Furnizeaza idei si informatii intr-un mediu prietenos si incitant. De exemplu, pe internet puteti crea subiecte/ comunitati de discutie in jurul unor teme si IDEI CARE VA PASA.

Sa ne gandim la persoanele care sunt mai ezitante, internetul poate fi cel putin un punct solid de reper profesional.

* inregistreaza CV-ul pe internet in vederea cautarii unui job (sunt atatea site-uri de job-uri incat e imposibil sa nu iti sune telefonul)
* de multe ori recrutarea se face prin domeniul internetului si s-a ajuns ca prima negociere sa se intample tot online
* jobul gasit poate fi unul online, de lucru la distanta
* proiectele dezvoltate trebuie sa aiba si o componenta de comunicare cu ajutorul internetului

Principala idee este de a darama mitul conform caruia internetul este daunator. Sa intoarcem situatia in favoarea nostra!

Ganditi-va la o strategie virtuala pentru a crea Brandul Personal...si a va vinde serviciile!

www.officeinsights.ro

luni, 3 octombrie 2011

OBSESIA CARTILOR DE VIZITA!



Totul incepe cu o carte de vizita. Dupa strangerea mainii se face schimbul. Urmeaza o pauza de o secunda- suficienta pentru a citi povestea complexe ce se ascunde in spatele unei carti de vizita. O carte de vizita buna, care arata bine si curat spune o poveste WOW si are acel factor care face ca interlocutorul sa fie si mai atent la ceea ce spui.



Cartile de vizita CONTEAZA!
Cartile de vizita sunt SEMNATURA NOASTRA!
Cartile de vizita pot fi GROZAVE!
Cartile de vizita nu sunt NICIODATA NEUTRE!

O carte de vizita bine facuta iese in evidenta dintr-un teanc de 200 de carti de vizita. Si o carte de vizita facuta mai putina inspiratie iese la fel de bine in evidenta. Deci, cartile de vizita pe care le avem trebuie sa spuna totul despre noi. Daca vrem ca prima impresia sa fie transmisa corect si sa nu muncim de 2 ori mai mult pentru schimbarea perceptiei initiale trebuie sa avem niste carti de vizita cu o componenta WOW!

Reflecta "simpla" voastra carte de vizita...exact...Cine sunteti voi? Prin ce sunteti voi deosebiti...concret?