joi, 22 septembrie 2011

CONCENTRARE!!!



Este simplu sa decizi ce urmeaza sa faci. Partea dificila este sa decizi ce nu urmeaza sa faci. (Michael Dell)

Cel mai mare pacat al Brandului Personal este: Risipa de Energie! cel mai bine este sa incepem cu sfaturile ca la vorba lunga suntem toti buni. ca sa nu ne pierdem in detalii, pentru ca de la inceput intrebarea este "ce e de facut?"  la asta vom raspunde:

1. Participa la un curs buna de management al timpului
2. Consultati un "consilier" de management al timpului la fiecare 3 luni
3. Alcatuiti o lista cu ceea ce ati facut in ultima saptamana. Stabiliti o ordine a prioritatilor pentru fiecare punct. Eliminati in 25 si 75 la suta dintre articolele de pe lista. Replanificati programul acestei saptamani in conformitate cu activitatile ramase.
4. Formati un grup de sustinere pentru "eliminarea tampeniilor" din program.  ajutati-va reciproc in mentinrea concentrarii. Distrati-va!
5. Nu raspundeti la email-uri prostesti.
6. Reduceti numarul sedintelor la care participati la o treime.
7 Lucrati de acasa o zi pe saptaman. Sau dintr-un parc din zona, sau de la Starbucks. Daca o reusiti pe asta veti simti cu adevarat o schimbare.
8. Aueducati-va sa spuneti NU. Este dificil pentru multi dintre noi
9. Recrutati-va seful, daca este posibil. Discutati despre Asipratiile Brandului Vostru Personal.
10. Ganditi-va la modelul Alcoolicilor Anonimi (nu am gasit alt exemplu mai  bun): Cate o zi pe rand. Asemenea renuntarii la un viciu, acest lucru (concentrarea maxima) necesita efort in fiecare ora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu