joi, 29 septembrie 2011

IDENTITATE!



Prin fidelitate de nestramutat fata de produs, fata de mediul in care el apare si fata de modul in care el comunica, BMW si-a creat o imagine tangibila. (Wally Olins, Corporate Identity)

O identittate distinta, hranita in permanenta este cel mai valoros bun al oricarei persoane/companii.
Daca identitatea functioneaza in cazul BMW atunci va functiona si in cazul vostru. Trebuie, insa, sa faceti un efort mare.

O reformulare a cuvintelor lui Olins: "Produsele marilor companii din intreaga lume vor deveni din ce in ce mai asemanatoare. Inevitabil, acest fapt inseamna ca intreaga activitate a companiei, identitatea sa, va deveni cel mai mportant factor in alegerea unei companii in detrimentul alteia."

Toate acestea suna grandios pentru noi, pentru brandul nostru personal, insa adaptandu-le ne vom face remarcati. trebuie sa ne gandim la propria IDENTITATE. Sa gandim BMW:)

Daca ne gandim la operele de arta, la designeri, la creatorii de moda. Fiecare face haine in tendintele sezonului pastrand insa identitatea brandului. La fel si marii actori, bucatarii recunoscuti la nivel mondial, arhitectii, etc.

Cu alte cuvinte, nu se "deconecteaza" de la propria identitate. Sunt ei insisi. Si dau tot ce au mai bun...MEREU!


Un brand este o dovada de incredere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu